OneRepublic - Good Life

lagu motivasikan diri skit...nk periksa la ktakan





lirik bahasa melayu

Bangun di London semalam
Mendapati diri saya di bandar berhampiran Piccadilly
Jangan benar-benar tahu bagaimana saya sampai di sini
Saya mendapat beberapa gambar pada telefon saya
Nama-nama baru dan nombor yang saya tidak tahu
Alamat untuk tempat seperti Abbey Road
Hari bertukar ke malam, malam bertukar menjadi apa yang kita mahu
Kami cukup muda untuk mengatakan

[Chorus]

Oh ini Harus menjadi kehidupan yang baik
Ini  Harus menjadi kehidupan yang baik
Ini benar-benar dapat jadi kehidupan yang baik, kehidupan yang baik
Katakanlah oh, ini dapat merasakan bahawa anda tidak boleh melawan
Seperti bandar ini pada malam kebakaran '
Ini benar-benar dapat kehidupan yang baik
A baik, kehidupan yang baik

[Ayat 2]

Kepada rakan-rakan saya di New York, saya bertanya khabar
Rakan di L.A. mereka tidak tahu
Di mana saya telah untuk beberapa tahun yang lepas atau lebih
Paris ke China untuk Col-atau-ado
Kadang-kadang ada kapal terbang yang boleh saya 't melompat keluar
Kadang-kadang ada tahi yang tidak bekerja sekarang
Harap tuhan cerita tetapi sila beritahu saya
-e-e-e
Apa di sana adalah untuk mengadu tentang

[Bridge 1]

Apabila anda berpuas hati seperti orang bodoh
Biarlah ia mengambil anda lebih
Ketika semuanya berada di luar
Anda Harus mengambil dalam

[Chorus]

Oh ini Harus menjadi kehidupan yang baik
Ini Harus menjadi kehidupan yang baik
Ini benar-benar dapat kehidupan yang baik, kehidupan yang baik
Katakanlah oh, ini dapat merasakan bahawa anda tidak boleh melawan
Seperti bandar ini pada malam kebakaran '
Ini benar-benar dapat kehidupan yang baik
A baik, kehidupan yang baik

[Bridge 2]

begitu bercampur
Saya berasa seperti mungkin ada sesuatu yang saya akan terlepas
begitu bercampur
Saya berasa seperti tingkap ditutup oh begitu cepat
begitu bercampur
Saya mengambil gambar mental anda sekarang
'Cuz begitu bercampur, begitu bercampur
Saya telah banyak berasa seronok


Harap apa yang kamu impikan tercapai...saya sedang mengejar impian saya...dengan izin Allah, saya akan dapat mengecapi Good Life yang saya impikan tu... =) Dan bibit bibit kegembiraan mula wujud sekarang...Alhamdulillah = )




0 comments:

Post a Comment

Get widget here

..Recent pOst..

get this widget here
Powered by Blogger.