:: Cara Menghadapi Ejekan Orang Lain Tanpa Emosional ::



Dalam kehidupan pasti sudah tidak asing kan dengan ejekan seseorang?? Ejekan biasanya dilakukan seseorang kepada orang lain atau suatu hal ketika ada seseorang atau hal lain yang dianggap aneh dan menurutnya lucu , tidak sesuai dan asing bagi dirinya.

Seseorang sering diejek, dihina bahkan “dijatuhkan” oleh orang lain kerana orang lain menganggap kita memiliki suatu yang melekat di dirinya yang dianggap oleh orang lain tidak sesuai.Mungkin xfaham kan..hu3..xpe xfaham

Misalnya : dari segi bentuk fisik, perilaku, Style, dan masih banyak hal lainnya.

kadang-kadang orang yang mengejek sering diluar batas kewajaran dan cenderung menyakitkan dan menjatuhkan orang lain secara kasar. Tapi tidak ada hal yang tidak dapat diatasi, temasuk Menerima ejekan dari orang Lain.

Ejekan juga tidak harus diikuti dengan emosional tinggi(marah, dll) tapi kita harus membuat ejekan itu menjadi suatu seni. Faham x bro??

Berikut Tips bagi Kamu-kamu ketika menerima/menghadapi ejekan dari orang lain :

1.Jangan Terikut Emosi Ketika diejek oleh orang lain
Ketika kita diejek oleh orang lain, maka kita jangan terikut dengan emosi. Kerana orang lain akan meneruskan ejekannya, dikemudian hari, kerana hal itu dianggap berhasil membuat kamu seolah olah “ejekan itu sesuai” dengan pribadi anda.

MAKA DARI ITU KONTROLLAH EMOSI KAMU!

Contoh EJEKAN : 
Ketika ditempat umum kamu dijatuhkan oleh orang lain :
Eh kamu itu bau busuk, jarang mandi,tak pernah pakai minyak wangi, adudududu,
-kamu jangan marah, buat relax jew.. cakap saja macam ini : hahaha, ada aku kisah..buat ah muka slambe


2. Jangan Merasa Terhina
Anggaplah ejekan itu perkara biasa..

Contoh 
:
-Ketika kita diejek di depan teman-teman atau didalam kelas karena kekurangan kita ,atau kesalahan yang kita lakukan, janganlah kamu rasa itu perkara paling hina buat kamu..anggap saja kawan kamu ingin bergurau saja.. tapi cukup kamu respon dengan senyum atau buat bodoh jew..
-Kalau kita merasa malu, pasti akan diejek terus menerus bro

3. Ketika kita diejek, ambil celah, lalu respon balik, buat dia malu dengan kata ejekan yang dia lontarkan.

Contoh :
Teman : muka lu hari ini nampak hudoh..
Kamu: (Sambil ketawa),ye kew?
Teman :ia lah!
kamu :ok lah tu, Cuma hari ini jew gua hudoh, daripada  kamu hari2 nmpak hudoh
Teman : $^(&#&#%#((&

4. Jangan Merasa kita Kalah, Ketika kita diejek
Kalau kita merasa kalah, orang lain akan semakin mengejek kita bro !

itu tadi beberapa tips menghadapi ejekan dari orang lain terhadap kita, peganglah 4 poin diatas, ketika kamu diejek oleh orang lain. Selanjutnya gunakan 4 poin diatas untuk mengembangkan Kreativiti kamu, menghadapi Ejekan yang kamu terima.

EJEKAN itu SENI, jadi Hadapilah Dengan SENI juga bro!

Read more >>

OneRepublic - Good Life

lagu motivasikan diri skit...nk periksa la ktakan





lirik bahasa melayu

Bangun di London semalam
Mendapati diri saya di bandar berhampiran Piccadilly
Jangan benar-benar tahu bagaimana saya sampai di sini
Saya mendapat beberapa gambar pada telefon saya
Nama-nama baru dan nombor yang saya tidak tahu
Alamat untuk tempat seperti Abbey Road
Hari bertukar ke malam, malam bertukar menjadi apa yang kita mahu
Kami cukup muda untuk mengatakan

[Chorus]

Oh ini Harus menjadi kehidupan yang baik
Ini  Harus menjadi kehidupan yang baik
Ini benar-benar dapat jadi kehidupan yang baik, kehidupan yang baik
Katakanlah oh, ini dapat merasakan bahawa anda tidak boleh melawan
Seperti bandar ini pada malam kebakaran '
Ini benar-benar dapat kehidupan yang baik
A baik, kehidupan yang baik

[Ayat 2]

Kepada rakan-rakan saya di New York, saya bertanya khabar
Rakan di L.A. mereka tidak tahu
Di mana saya telah untuk beberapa tahun yang lepas atau lebih
Paris ke China untuk Col-atau-ado
Kadang-kadang ada kapal terbang yang boleh saya 't melompat keluar
Kadang-kadang ada tahi yang tidak bekerja sekarang
Harap tuhan cerita tetapi sila beritahu saya
-e-e-e
Apa di sana adalah untuk mengadu tentang

[Bridge 1]

Apabila anda berpuas hati seperti orang bodoh
Biarlah ia mengambil anda lebih
Ketika semuanya berada di luar
Anda Harus mengambil dalam

[Chorus]

Oh ini Harus menjadi kehidupan yang baik
Ini Harus menjadi kehidupan yang baik
Ini benar-benar dapat kehidupan yang baik, kehidupan yang baik
Katakanlah oh, ini dapat merasakan bahawa anda tidak boleh melawan
Seperti bandar ini pada malam kebakaran '
Ini benar-benar dapat kehidupan yang baik
A baik, kehidupan yang baik

[Bridge 2]

begitu bercampur
Saya berasa seperti mungkin ada sesuatu yang saya akan terlepas
begitu bercampur
Saya berasa seperti tingkap ditutup oh begitu cepat
begitu bercampur
Saya mengambil gambar mental anda sekarang
'Cuz begitu bercampur, begitu bercampur
Saya telah banyak berasa seronok


Harap apa yang kamu impikan tercapai...saya sedang mengejar impian saya...dengan izin Allah, saya akan dapat mengecapi Good Life yang saya impikan tu... =) Dan bibit bibit kegembiraan mula wujud sekarang...Alhamdulillah = )




Read more >>

Maroon 5 - Moves Like Jagger ft. Christina Aguilera

best tol ah lagu nie...




kongsi lirik ckit..hu2



[Verse 1]
Just shoot for the stars
If it feels right
And in for my heart
If you feel like
Can take me away, and make it okay
I swear I’ll behave
You wanted control
Sure we waited
I put on a show
Now I make it
You say I’m a kid
My ego is big
I don’t give a sh*t
And it goes like this
[Chorus]
Take me by the tongue
And I’ll know you
Kiss me till you’re drunk
And I’ll show you
You want the moves like jagger
I got the moves like jagger
I got the mooooooves… like jagger
I don’t even try to control you
Look into my eyes and I’ll own you
You with the moves like jagger
I got the moves like jagger
I got the mooooooves… like jagger
[Verse 2]
Baby it’s hard
And it feel like you’re broken and scarred
Nothing feels right
But when you’re with me
I make you believe
That I’ve got the key
So get in the car
We can ride it
Wherever you want
Get inside it
And you want to stir
But I’m shifting gears
I’ll take it from here
And it goes like this
[Chorus]
Take me by the tongue
And I’ll know you
Kiss til you’re drunk
And I’ll show you
You want the moves like jagger
I got the moves like jagger
I got the mooooooves… like jagger
I don’t even try to control you
Look into my eyes and I’ll own you
You with the moves like jagger
I got the moves like jagger
I got the mooooooves… like jagger
[Bridge]
You want to know how to make me smile
Take control, own me just for the night
But if I share my secret
You gonna have to keep it
Nobody else can see this
So watch and learn
I won’t show you twice
Head to toe, ooh baby, roll me right
But if I share my secret
You gonna have to keep it
Nobody else can see this
And it goes like this
[Chorus]
Take me by the tongue
And I’ll know you
Kiss til you’re drunk
And I’ll show you
You want the moves like jagger
I got the moves like jagger
I got the mooooooves… like jagger
I don’t even try to control you
Look into my eyes and I’ll own you
You with the moves like jagger
I got the moves like jagger
I got the mooooooves… like jagger
Read more >>

:: 5 Coklat Termahal di Dunia ::

 Ada kew orang nk beli coklat dengan harga macam nie???

1. Chocopolagie 

* Pencipta: Knipschildt
* Harga: US$ 2.600 (sekitar Rp 26 juta) per 450 gram
* Tempat: Norwalk, Connecticut

Chocopolagie ditemukan oleh Fritz Knipschildt, seorang tukang masak yang belajar kuliner di Denmark. Pada 1999, Knischildt menciptakan salah satu coklat paling sedap di dunia.

Coklat paling mahal tersebut dihargai US$ 250 (sekitar Rp 2,5 juta) per buah untuk dark chocolate truffle. Truffle hitam di dalamnya berasal dari Perancis dan hanya tersedia jika dipesan terlebih dulu.

Truffle terdiri dari 70 persen Valhrona kakao yang dicampur dengan Ganache lembut dan minyak truffle buatan tangan. Sebagai sentuhan akhir, truffle ditaburi Serbuk coklat..

2. Noka 


 * Pencipta: Noka Vintages Collection
 * Harga: US$ 854 (sekitar Rp 8,5 juta) per 450 gram
 * Tempat: Dallas, Texas

Noka merupakan kompilasi terbaik coklat hitam dari perkebunan khusus di Venezuela, Pantai Gading, Trinidad dan Ekuador.

Coklat Noka  adalah coklat dengan harga termahal kedua di dunia. Cokelat ini terbuat dari 75 peratus koko murni dengan campuran lain seperti mentega dan gula koko.

Keunikan penghasilan coklat ini adalah tidak menambahkan semua jenis emulsifier atau rasa vanili dalam produk coklat mereka.



3. Delafee 



* Pencipta: Delfee ©
* Harga: US$ 504 (sekitar Rp 5 juta) per 450 gram
* Lokasi: Neuchatel, Swiss

Bagi wanita penggemar emas, mungkin terliur untuk memiliki Delafee, coklat yang dibuat dari emas 24 karat berbentuk serpihan untuk setiap coklat yang dibuat dengan tangan. Coklat Delafee terbuat dari gula, minyak kelapa, mentega koko, serbuk susu dan vanila.

4. Richart 

                  
* Pencipta: Richart ©
* Harga: US$ 120 (sekitar 1,2 juta) per gram
* Lokasi: Lyon, Perancis

Richart cokelat mungkin hanya menempati urutan keempat coklat paling mahal di dunia. Tapi keunggulan Richart terdiri dari 70 peratus Criollo kakao Venezuela, yang diakui sebagai negara penghasil coklat dengan kualiti terbaik di dunia.

Koko dalam coklat Richart adalah serbuk koko halus untuk menghasilkan rasa terbaik. Beberapa jenis coklat Richart antara lain coklat dengan kacang almond, raspberry, strawberi dan jenis buah eksotik lainnya.


5. Godiva 
                     
                 


* Pencipta: Godiva "G" Collection
* Harga: US$ 117 per pon
* Tempat: New York City, New York

Godiva berasal dari salah satu negeri yang terkenal dengan produk coklat asal Belgia. Produser coklat chocolatier Godiva memperkenalkan koleksi coklat terbarunya, "G".

Seluruh koleksi "G" terdiri dari berbagai bahan dan rasa seperti palet d'Or, Tasmanian Honey dan Meksiko Hot Chocolate. Rasa coklat tergantung pada jenis bon-bon yang diproduksi.



p/s :: BOLEH BELI X????


Read more >>

Hati-hati Jika Kamu Naik Bus di China jika Tidak Mahu Berakhir Seperti ini


China, dengan berbagai perkembangan sektor ekonomi dan teknologi negara tersebut pun memiliki suatu sosial masyarakat yang semakin lama semakin membaik kerana dilihat corak kehidupannya..

perlu diketahui bahwa kebanyakan bus disana dan memang sangat umum ditemui di negara maju memiliki pelayan automatik, jadi taati peraturan disana, jangan berebut, jangan terburu-buru atau kamu bakal bernasib sama dengan wanita ini. tersepit di pintu bus kerana tidak menghiraukan tanda pintu bus akan menutup..wanita ini terus tersepit selama perjalannya, memang tidak patah kerana pelapis pintu terbuat dari benda yang lembut, namun cukup membuat leher sakit dan tentu saja rasa malu yang harus diterima.














Read more >>

:: pRasaAn dR sYg kPd cInTa ::



ni ar dia beza suka, syg n cinta.........


Saat kau menyukai seseorang, kau ingin memilikinya untuk keegoanmu sendiri.


Saat kau menyayangi seseorang, kau ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan untuk dirimu sendiri.


Saat kau mencintai seseorang, kau akan melakukan apa saja untuk kebahagiaannya walaupun kau harus mengorbankan jiwamu.


Saat kau mencintai seseorang dan berada di sisinya maka kau akan menggenggam erat tangannya.


‘Suka’ adalah saat dia menangis, kau akan berkata: “Sudahlah, jangan menangis.”


‘Sayang’ adalah saat dia menangis dan kau akan menangis bersamanya.


‘Cinta’ adalah saat dia menangis dan kau akan membiarkannya menangis di pangkuanmu sambil berkata: “Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama.”


‘Suka’ adalah saat kau melihatnya kau akan berkata: “Ia sangat tampan dan menawan.”


‘Sayang’ adalah saat kau melihatnya dari hatimu dan bukan matamu.


‘Cinta’ adalah saat kau melihatnya, kau akan berkata: “Buatku dia adalah anugerah terindah yang pernah Tuhan berikan padaku.”


Di saat orang yang kau suka menyakitimu, kau akan marah dan tidak mahu lagi berbicara dengannya.


Di saat orang yang kau sayang menyakitimu, engkau akan menangis untuknya.


Di saat orang yang kau cintai menyakitimu, kau akan berkata: “Tak mengapa, dia hanya tak tahu apa yang dia lakukan.”


Di saat kau suka padanya, kau akan ‘memaksanya’ untuk menyukaimu.


Di saat kau sayang padanya, kau akan membiarkannya memilih.


Di saat kau cinta padanya, kau akan selalu menantinya dengan setia dan tulus.


‘Suka’ adalah kau akan menemaninya apabila itu menguntungkan.


‘Sayang’ adalah kau akan menemaninya di saat dia memerlukan.


‘Suka’ adalah hal yang menuntut. ‘Sayang’ adalah hal memberi dan menerima.


Cinta adalah hal yang memberi dengan rela.


p/s: xthu ape2.....
Read more >>

::: Ragam Telur-Telur Kita :::

Kali nie aq nak tunjukan ragam telur kita..hahaha

::PERSEMBAHKAN::

Saya sayang awk selamanya..

Kenapa nasib aku mcm nie...

haha..comel lah kau buat muka mcm 2..i like

Tentera sekalian   It's show time..!
 
Tolong aku...aku lemas nie lorh..

Ngih2..kitalah telur Brutal

Macam nie larh rupa telur kita apabila kita nak masak..

Adusss...jgn ah main ats klapa..Sakit dong

ooh..saya rasa dah salah msuk tempat nie..
"kwasan telur putih kt mnew ehh???"

Kita lah geng emo..huhuhu

Awas!!!kwasan kmalangan..Jgn dtg dekat

Jahatlah korang..jgn buli aku

aik??kawan aku dah K.O kew??

Hah!!!!..dah pecah..so scary


p/s ::cute2 x???

Read more >>

:::: I'm Not Stupid ::::



Sekadar luahan..


Selalu dipandang rendah rupanya..
Mungkin sebab saya tak pandai macam org lain
Tapi sekarang, mungkin sebab lebih memberi itu sendiri 'lebih kelihatan', saya telah diberi kepercayaan bahawasanya 'nazirul memang boleh', 'nazirul memang ada harapan untuk berjaya'..


Baru di situ, rasa lebih bersemangat dan kerja lebih bermakna sebab akhirnya saya perlu belajar benda yang mengGUNAkan akal fikiran sebagai seorang student. Wah gituh.. *Selama ini memang saya betul-betul belajar dari bawahhhh.
Deep down thereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..




Sekarang rasa bersyukur sangat.
Dah diberi kepercayaan.
Jangan lupa walaupun di mana-mana, kita memang perlu bersikap rendah hati.
Tapi jangan hanya dengan berpangkat saja lar yeh.




Terkadang terkasar bahasa juga dengan orang yang tak tahu bahasa.
Hanya tau kesenangan mereka sahaja, orang lain tiada kesenangan dibuatnya.
Justeru, orang pandai di atas-atas saya mengata mereka tiadalah tinggi sekolahnya, tiada pun paham banyak benda. Tidak boleh dipersalahkan.




Cuma saya tiadalah mahu menjadi seperti mereka. Dan saya juga tiadalah mahu sombong dengan apa yang saya pernah ada sebab apa yang penting adalah apa yang saya ada sekarang..




Setiap hari saya cuba untuk berpikiran positif supaya saya boleh tetap senyum, buat kerja dengan penuh semangat. I love that spirit!!




Dan bila ada imbuhan dan tanggungjawab besar yang diberikan. Lagi-lagi melonjaklah keriangan saya.
Saya hanya mahu menjalankan tugas dan belajar..
Biar senang nanti, kerja dalam bidang belajar dulu. Sudah tiada keinginan.
Cuba bidang baru pulak yeh..




Sejujurnya saya terasa sangat gembira, teruja...
Tapi syhhh, perkara sebenar tidak boleh dikongsi dengan semua.
Nanti mereka curiga, cemburu, hasad, lalu mahu jatuhkan saya.
Rezeki masing-masing.. Saya tidak pernah kisah pun berapa kamu dapat.
Diberi lebih, saya terima; tiada tak paksa.
Sebab saya tau saya kena banyak memberi dulu, baru boleh menerima.
Cuma saya mahu menjadi lebih kuat dan berguna.




Terima kasih kerana memberi peluang kepada saya dan maaf kalau ketegasan saya menyakitkan.
Saya akan cuba memujimu dan mencari hanya kebaikan kamu sahaja supaya saya terus gembira belajar dan mengejar cita-cita saya dan keluarga.
Read more >>

Mana Lagi Bagus : Berlagak Pandai ke Berlagak Bodoh ????



Dipendekkan cerita, kalau ada kerja sekolah yang saya tak tahu tuh. Saya 'main hantam' jer kan. Kita kena tetap........berlagak pandai maa.. Tak kan nak bagitau kat orang kan. 'Erk adk, kerja sekolah adk nih abg belum belajar kat sekolah lagi laaaa'. Mustahil cakap camtu kan, nanti dia pikir apa pulak.


        >>> Itu time kecik-kecik dulu der <<<


Bila dah besar, khususnya dah form 5 nih.


Saya rasa baik kita berlagak bodoh padahal kita pandai.


Keburukannya :-


-adk kita atau orang lain serba salah nak tanya walaupun kita rajin buat kerja, sebab belum percaya dengan kebolehan kita.  

*eh boleh ker dye nih buat??


 *contoh

-Orang-orang yang kena aniaya/ menggosip pasal orang yang mereka sangka kita rapat, kurang mahu cerita dengan kita sebab diorang takut kita yang berlagak bodoh nih akan mengadu. Pulakkk..


-Orang besar-besar nih pandang rendah kat kita. *mungkin sehingga membawa tak nak pandang dua-dua belah mata lar..



Kebaikannya :-


-Kita tak payah risau sangat kalau-kalau ada orang tikam belakang sebab kita buat orang rasa selamat dan tak mengancam kerja mereka. 

*kan kita low profile orangnya



Ker... Berlagak pandai dan memang pandai??


Kebaikannya ;-


-orang mungkin akan lebih percaya dan sayang kita.

-Dapat penghormatan, suara kita didengari.-Kita akan diberi tanggungjawab lain selain kerja kita sebelum nih iaitu bagus laaa.. Dapat belajar benda baru for free!! Saya memang suka!!



Tapi kalau kita buat salah -- ramai orang nak shoot kita.

Tapi bila kita kata tak pandai -- orang kata 'eh, tak kan itu pun tak tahu'.




So................... Saya harus bagaimana nih??


Untuk keadaan sekarang, saya memilih untuk berlagak bodoh sahaja. Saya nih kan student jer. Saya kena down to earth. Tak nak lukakan hati sesiapa atau buat orang terancam sebab saya.


                   

      ***** Tiada pilihan lain dahh *****

Read more >>

CN Blue ::: L.O.V.E GIRL :::



video


::: L.O.V.E GIRL ::::


[Yonghwa] Tell me, tell me sarangeul malhaejwo
Tell me, tell me ne sarang jeonhaejwo
Love me, love me nae pume angyeojwo
Kiss me, kiss me neomaneul saranghae
[Yonghwa] nega useul ddaen nan babocheoreom
Naega neol bol ddaen neon machi yebbeun inhyeongcheoreom
Gaseumi neomu dugeundugeun dugeungeoryeo
Neo ddaemune nan haruharu haengbokaejyeo
[Yonghwa] I want you oh my love naman barabwajwo
Neomaneul saranghae sesang modu byeonhaedo
Oh my love neoman bomyeon ddwineun gaseum eonjeggajina
Neoman damgo isseulge
L.O.V.E Girl [Jungshin] nae soneul japgo Fly
L.O.V.E Girl [Jungshin] uh uh, nareul mitgo Fly high
L.O.V.E Boy [Jungshin] Ye-Ye-Yes we can fly to the sky
L.O.V.E Boy [Jungshin] I will take you there baby
[Yonghwa] Tell you, tell you sarangeul malhalge
Tell you, tell you nae sarang gobaekae
Love you, love you nae soneul jabajwo
Kiss you, kiss you yeongwonhi saranghae
[Yonghwa] nega deullyeojuneun eumakcheoreom
Nega deullyeojuneun dalkomhan konoraecheoreom
Ilbun ilchoga neomu neomu sojunghaejyeo
Maeil deutgo sipeo sarang sarang saranghae neol
[Yonghwa] I want you oh my love naman saranghaejwo
Neol saranghanigga dareun sarang byeonhaedo
Oh my love neoreul geurin jageun gaseum eonjeggajina
Neoman ango isseulge
L.O.V.E Girl [Jungshin] nae soneul japgo Fly
L.O.V.E Girl [Jungshin] uh uh, nareul mitgo Fly high
L.O.V.E Boy [Jungshin] Ye-Ye-Yes we can fly to the sky
L.O.V.E Boy [Jungshin] I will take you there baby
[Younghwa] I want you oh my love naman barabwajwo
Neomaneul saranghae sesang modu byeonhaedo
Oh my love neoman bomyeon ddwineun gaseum eonjeggajina
Neoman damgo isseulge
L.O.V.E Girl [Jungshin] Take Take Take my hands
L.O.V.E Girl [Jungshin] uh uh, Grab Grab Grab my hands
L.O.V.E Boy [Jungshin] Ye-Ye-Yes we can fly to the sky ha ha
L.O.V.E Boy [Jungshin] I will take you there baby
[Yonghwa] Take Take Take my hands baby you (You! ) know what I want, you
Kungkwanggeorineun simjangsoriga deullini can you feel my beat
Take Take Take my hands baby you (You! ) know what I want, you
Naneun neo animyeon dwae neomani make me laugh you make me laugh
L.O.V.E Girl
Read more >>

Naughty Ckit(send virus)


nak jd naughty cOol???
Hantar URL Virus Ni Kat Kawan
Yang bola kat bawah ni, kalau click bola ni, HAHAHA memang kena getah ler.
Kalau nak try boleh je, ianya tak jangkit kat PC/Laptop anda


Bagi URL ni kepada mereka
- http://jom-main-bola.tk/ atau http://fc02.deviantart.net/fs70/f/20...im-d2yv060.swf
- http://blog-gila-gila.blogspot.com




p/s::xbahaya pun...

Read more >>

::Facebook Chat Simbol::

mesti ramai yg tak thu bkn cara nie???kalau thu duk snyap jew deh
Facebook Chat Symbol
Di bawah ini beberapa code/simbol yang boleh diguna pakai ketika comment atau chatting di Facebook, dan akan menjadi emoticons  . Kalau tak tahu guna,copy/paste je.

FaceBook Chat Symbols Art
Art Symbol
Description
Art Symbol
Description
ƸӜƷ
Butterfly
Peace Sign
(●̮̮̃•̃)
Panda Face
♪♫
Music Note
Cross Sign
Phone
Yin Yang
Crown
Empty Star
Full Star
Heart
Diamond
Black Heart
Cloud
Sun
Umbrella
Female
Male
♐☎☏☪☚☛☻☺
Others 1
♼♽♻♺♹♨♧
Others 2
♲♳♴♵♶☃☝☞☟♎
Others 3
_ _ ☺ђέ«{^^}»ђέ☺
Mimic
̯͡ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶
Faces 1
⋋⏝⋌ ٩(̯͡͡)۶ ٩(-̮̮̃•̃)۶ ٩(×̯×)۶(╥_╥)
Faces 2
“”̿ ̿ ̿ ̿ ̿’̿’̵͇̿̿з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿ ̿”" (ˇ_ˇ’!l)
Cowboy with two guns
(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿ ̿””
Boy with a Gun
╔═══╗ ♪
║███║ ♫
║ (●) ♫ ♪
╚═══╝♪♪
Sound System Music
☻/
/▌
/\
Charlie
┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒“”
Peace Sign Hand
♥ (●̮̮̃•̃)●̮̮̮̮̃̃•̃̃)
♥ /█\ /█\
♥ ||_ ||_♥
Two Lover


FaceBook Symbols Art Styles
Description
Facebook Symbols Art styles
Face 1
⎝⏠⏝⏠⎠
Face 2
⓿⏝⓿
Face 3
⎝⎝⎲⎵⎲⎠⎠
Apple
Ѽ
Face 4
⎝⎝⏠⏝⏠⎠⎠
Hooraay!!
ƪ(‾ε‾“)ʃ
Face 5
⁰₋⁰⁻⁻⁻⁻⋋⁰⏝⁰⋌⁻⁻⁻⁻⁰₋⁰
Tape Karaoke Speaker
ılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılı
Home
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__
Face 6
_
Cigarette / Smoke / Cigar
(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے~ ~
Face 7
◣▂◢ ⎞⋋⏝⋌⎛
Face 8
⎝⋟⏝⋞⎠ Ơ̴̴̴̴̴̴͡.̮Ơ̴̴͡
Face 9
⎝⋆⏝⋆⎠
Face 10
⎝⋏⏝⋏⎠
Face 11
Face 12
__
ha ha hi hi ho ho he he
ã² =D î² :D ü² :> é² :p õ² =))
Love Love Love
l ̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]l ̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]l ̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]l
Ha ha ha
=))Haнaɑº°˚˘˚°º≈•=))нaнaɑº°˚˘˚°º≈•=))
Hwkwkwkwkw
»̶ː̗̀ω̲̮̲̅͡к̲̮̲̅͡ː̖́ː̗̀:Dω̲̮̲̅͡к̲̮̲̅͡ː̖́B)ː̗̀ω̲̮̲̅͡к̲̮̲̅͡ː̖́B)ː̗̀ω̲̮̲̅͡к̲̮̲̅͡ː̖́:Dː̗̀ω̲̮̲̅͡к̲̮̲̅͡ː̖́«̶
Ho ho ho
Ho’O:Oº°˚˚°ºo:Oohh:O
He he he
:Dħεε♥ħззħεε♥ħзз:D or ђέђέђέ«{^^}»ђέђέђέ:D
Face 13
\ε(♥♥)з/
He he he 2
°◦Hз•☺•hз•☺•hз◦°◦°
Ka ka ka
:p°˚°º◦°˚°ºªKªªKªº°˚°º◦°˚=))
Hiks Hiks
ίĸšºš§§º°˚˚°ºίĸšº°˚˚°ºš§§…… :’(:’(:’(

Read more >>
Get widget here

..Recent pOst..

get this widget here
Powered by Blogger.